Mert a lepény hal meg utoljára!

Egy blog, ahol a világnak eltitkolt eseményei jelennek meg tökéletesen valótlan formában. A blog, ahol őszinte hazugságok leplezik le földünk nem ismert dolgait. Blog, mely a dilettantizmus göröngyös útját járja.

Utolsó kommentek

Versedelmek

2007.05.25. 22:23 | horge | Szólj hozzá!

Gyorskajálda

Fogam közt a maradék
néha szúr, néha ég,
amit nem bánok, hisz
ha csak reggeliztem,
egyből ott az ebéd.

Fogam közének lukából
sejtelmesen pállott
szag árad szerteszét,
de tudom, uzsonnára
jól jön még a maradék.

Az emberek szájam szagát
nem állják, mi nem csoda
- de ők nem tudják a titkot,
mit én tudok -
nekem nem lesz gond a vacsora.

Néha nehéz is tőle fejem,
mert mikor fogam likába
egy komplett menüt elrejtettem
- mártás is volt közte -
sajnos ott felejtettem...

A bejegyzés trackback címe:

https://horge.blog.hu/api/trackback/id/tr9487245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: versedelmek testünk hagyatékai
süti beállítások módosítása