Mert a lepény hal meg utoljára!

Egy blog, ahol a világnak eltitkolt eseményei jelennek meg tökéletesen valótlan formában. A blog, ahol őszinte hazugságok leplezik le földünk nem ismert dolgait. Blog, mely a dilettantizmus göröngyös útját járja.

Utolsó kommentek

Nem célszerű ötletek: önéletrajz írása

2007.07.02. 12:42 | horge | Szólj hozzá!

"Hat évig judóztam, négy évig karatéztam, nemrég megszereztem az engedélyt kézigránátra. Az előző munkahelyemről azért rúgtak ki, mert a főnököm nem akarta emelni a fizetésem."

"Már gyerekkorom óta kazánhuzagoló akartam lenni, ám mindig eltanácsoltak, hogy nincs hozzá tehettségem"

"Bármikor abba tudom hagyni az ivást"

"Szorgalmas vagyok, gyorsan tanulok, nagy a stressztűrő képességem, kivéve ha dolgozni kell"

"Szeva! Mán hat éve vagyok atomfizikus itten, mán unom, ugyhogy váttani akarok, és jelentkezni akarok hozzátok, arra az állásra a részecskegyóssíttóba' "

"...szeretek bulizni, jól érezni magam! Munkahelyen nem iszom, bár néha becsúszhat egyszer-egyszer :-))"

"Beszéltem a jósnőmmel, és azt mondta, jelentkezzek önöknél, mert biztosan felvesznek"

"IMÁDOK DOLGOZNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

"Tegnap ajánlotta a barinőm, hogy van egy szupi kis állásocska nálatok! Mikor talizhatnánk, hogy jól meg ismizzük egymást?"

"Mivel pályakezdő vagyok, nincs gyakorlatom..."

"...bár eddig más munkakörben dolgoztam, úgy érzem mindent elértem, amit a gyémánthajlítás területén lehet, ezért úgy érzem itt az idő váltani. Pont kapóra jött az önök belgyógyász pozícióra meghirdetett állásajánlatuk..." 

A bejegyzés trackback címe:

https://horge.blog.hu/api/trackback/id/tr20109994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: nem célszerű ötletek
süti beállítások módosítása